• Przyspieszyć internetowy biznes

    Jeśli prowadzisz biznes w sieci, zapewne wiesz, jak ważne jest odpowiednie wypozycjoniwanie swojej strony internetowej. Dzięki temu, że Twoja strona internetowa jest wyżej w wynikach wyszukiwania, odwiedza ją więcej ludzi, a to z kolei przekłada się na większą ilość potencjalnych klientów. A jak wiadomo, wśród potencjalnych klientów, znajdzie się wtedy więcej klientów.

    Pozycjonowanie strony

    Niektórzy twierdzą, że dobra strona internetowa sama się wypozycjonuje. Jest w tym oczywiście sporo prawdy, ale taki proces trwa dość długo. Aby nieco go skrócić, można dopomóc szczęściu, wykonując specjalne działania, które mają na celu zwiększenie ilości odwiedzin naszej strony internetowej.

    Jak można zwiększyć liczbę wyświetleń strony poprzez pozycjonowanie?

    Tu bardzo ważne są słowa kluczowe. Firmy oferujące pozycjonowanie stron internetowych mogą nam doradzić, jakich fraz, czy słów używać, zależnie od branży. Dobre firmy posiadają swoje statystyki na temat najpopularniejszych, wyszukiwanych fraz, które mogą być związane z naszą branżą. Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep internetowy zajmujący się sprzedażą odzieży, butów i biżuterii, możesz zawrzeć na swojej stronie słowa związane z każdą z tych dziedzin. Dobra firma będzie mogła udzielić nam wskazówek, jakie frazy umieścić, czy to w opisach produktów, czy to w opisach kategorii. Dzięki temu, możemy lepiej dostosować opisy, by te przyniosły oczekiwane rezultaty.

    Cena pozycjonowania może być bardzo różna, zależnie od renomy firmy, od jej doświadczenia i przede wszystkim od jej wielkości. Kampania reklamowa powiązana z pozycjonowaniem może kosztować nas od około tysiąca, do nawet kilkudziesięciu, czy kilkuset tysięcy złotych. Te najdroższe kampanie reklamowe są realizowane przez najlepsze agencje marketingowe w naszym kraju i adresowane wyłącznie dla największych firm.

    Reklamy google i pierwsza strona w wynikach wyszukiwania

    Jeśli chcemy wylądować na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania w google, możemy też zapłacić odpowiednią sumę, by na jakiś czas znalazł się tam link do naszej strony. Jest to sposób, który przynosi korzyści szybciej, niż pozycjonowanie, ale efekty nie są tak dobrze widoczne w dłuższym czasie. Można też umieścić swoją stronę po prawej stronie wyników wyszukiwania w google.

    Panda - symbol modyfikacji algorytmu Google.

    Panda – symbol modyfikacji algorytmu Google.

    Podsumowanie

    Pozycjonowanie stron internetowych ma wiele zalet, które są widoczne przez długi czas od zakończenia reklamy. Należą do nich przede wszystkim:

    • długofalowe zwiększenie ilości odwiedzin naszej strony internetowej
    • możliwość zbudowania grupy stałych bywalców, czy stałych klientów
    • łatwiejsze zdobywanie nowych klientów, którzy mogą robić u nas zakupy.

    W przeciwieństwie do kupowania sobie miejsca na pierwszej stronie, pozycjonowanie daje nam lepsze efekty w dłuższym czasie. Można też połączyć jedną i drugą kampanię.

Related Entries

  • No related posts

Share!

  • Digg
  • delicious
  • stumbleupon
  • twitter

Comments are closed.